CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 25 februari 2008

Solen Lyser

Precis kommit in efter en lång promenad. Men tror jag ska gå en runda till i det fina vädret till mormor. Hann också o gå in i smyckesaffären vid torget. O köpa en sak till alexander tillsvåran 2 års dag på onsdag, då vi ska till eddis o äta. Mums ska bli gott. Får se vad vi ska hitta på mer för skojsigt. V pratade om att gå o bowla han o ja.. Kan man ju ta en eller två cider också, nu när det bara är o traska hem... Ingen som behöver tänka på att köra.

Mamma ringde nu o mormor var jätta förkyld så som jag då. Inte alls kul nu när jag snart åker. Vll ju inte bli sjuk på min semester o vara sjuk där nere är ju inte ett dugg kul. Jag som ska jobba 10-19 i morgon. Får vi se hur detta går. Kommer säkert få stå i kassan.. =( Så skippar nog promenaden dit.. Kan hoppa på min studsmatta istället. =) Tycker alexander är väldigt kul å titta på mej när jag står där.

Vad händer mer idag då. Jo får mitt schema o min lön idag. Skulle möta johanna vid torget vid femtiden. Frågade henne lite snällt om hon kunde ta med mitt så lämnar hon det till mej. Sen ska jag till sockerbruket o träna. Har inte den blekaste anning vad.. Vet bara att malin har sagt att det är bas.. Men vet inte vad det innebär. Får vell försöka leta reda på lite täningskläder o mina gympaskor är inget att tala om.. Usch vad fula de är.

Ska försöka plocka lite här ser ut som ett bomnerslag, sen blir det våra bästa år. Sen kommer älsklingen hem o då blir det Ris o taco kyckling...

Ha det bra,,,

0 kommentarer: