CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 24 februari 2008

Kom nyss hem, vart på bio, kollade på Jumper. Den var faktiskt väldigt bra. Nu blir det sängen för älsklingens del men jag är inte ett dugg trött eftersom jag vilade lite för ut, medans alexander var på villa. Vet inte vad jag ska göra så jag blir trött. Tror jag ska se på någon film, började en bra klockan tio i tolv. Om jag orkar vara tills det.. Men det tror jag.

Middagen hemma hos micke var jätte god, mammas recept på taco kyckling och sen riktigt god vanilj glass till efterätt. I morgon vet jag inte vad jag ska göra... Vet inte om det blir någon träning eftersom malin inte har hört av sej om det.. Vilken tid o vart det är. Jag som inte har så jätte koll vet inte om friskis o svettis har flyttat till sockerburket eller om det ligger kvar vid rörstrand. Hoppas att hon hör av sej i tid om det blir nått. Annars blir nog en promenad eller nått..

Men men nu ska jag göra nått... Vet ej vad men kommer vell på nåt till slut..
Godnatt

1 kommentarer:

Sandra sa...

går ju visst att kommentera.. Var bara tvungen att testa.