CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 24 februari 2008

Söndag !!

Denna natten har jag inte sovit alls bra. Redan efter att vi hade spelat wiii.. Så fick jag så fruktansvärt ont i armen. Träningsvärk kanske ?? Idag har jag i alla fall fruktansvärt ont. kan typ inte röra min arm. En anledning till var vell att jag vilade en timme igår kväll så var inte ett dugg trött igår kväll. Nu ska jag städa ut vårat lilla extra hall. Alla julsaker får åka hem till mamma. Plus alla saker som vi inte behöver. Får verkligen inte plats med detta här. Så ska försöka hinna med detta innan lets dance börjar. Sen blir middag i vinninga klockan två. Hemma hos mike. Undrar vad det blir för gott... Orkar inte laga mat själv... Alexander jobbar ju hela dage...

Ledig idag o imorgon.. Gött..
Ska ringa o boka bord på eddies också tills på onsdag.

0 kommentarer: